czwartek, 31 maja 2012

31/05

Dzień momentami na prawdę boski :D . Ale boli mnie gardło ...
Jutro trzeba zrobić to zdjęcie do paszportu, nareszcie ! mam nadzieję, że z tym paszportem to się wyrobię ..
Przy okazji dzisiaj było kieszonkowe, więc jestem przygotowana i na zakupy ♥ .
I fajnie, że robimy sobie wolne ♥ :)

i tu wielki MUST HAVE dla fanów Grubsona lub BRK, polecam, warto kupić ;)



zdjęcia moje ;]



znacie może jakieś fajne książki w stylu jakiś pamiętników/dzienników ;> ?
jeśli spędzacie jutrzejszy dzień dziecka to jak ? :D

xoxo 

5 komentarzy:

  1. tez obserwuje;)
    dzien dziecka ja spedze dalej chorujac a moje biedne dziecko chyba wysle z mezem gdzies :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzień dziecka - miał być marszobieg ale pogoda ;/ wiec będą konkursy typu mam talent i milion w minutę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. OOo widze, że słuchamy tego samego! Uwielbiam go, ma bardzo pozytywna muzykę:)
    Właśnie zamierzam zakupić płytę;)
    obserwuję i liczę na to samo;*

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)