poniedziałek, 28 maja 2012

28/05

Stereotypy, stereotypy .. Na szczęście odchodzimy od nich coraz dalej . Ten, kto ma lepsze oceny musi być kujonem, ten kto nie podąża za modą musi być biedny ... czy to nie głupie ? tak , głupie i krzywdzące . Życie uczy by nie patrzeć na ludzi ze strony stereotypów i nie oceniać po wyglądzie .. mało kto to zauważa, eliminujemy osobę patrząc np. na jej ubiór ...Często może kieruje nami zazdrość, jednej osobie idzie lepiej z ocenami , szybciej zapamiętuje .. inna ma swój styl i nie patrzy na zdanie innych .. Ja osobiście szanuje takie osoby , lecz niektórzy tacy ludzie gdy pozna się ich bliżej nie zasługują na miłe traktowanie, ponieważ nastawione są na wszystkich agresywnie .

uff. rozpisałam się ^^ !
W szkole było ok ;D
Teraz trzeba brać się za naukę (fizyka i chemia ..) i pisanie pocztówek bo dawno wysyłałam .. Ogólnie to dawno byłam na poczcie , list czeka od paru dni .. jestem na siebie zła co do tego przeciągania .




miłego dnia :)

xoxo

7 komentarzy:

  1. To prawda, stereotypy bywają krzywdzące i niesprawiedliwe.. Bardzo ciekawy blog, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Yhm, ludzie właśnie często się kierują stereotypami...

    Heheh, ja jutro tez odwiedze pocztę ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. też muszę wybrać się na pocztę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dokładnie, trzeba się brać za naukę ._.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też muszę poprawiać chemię i fizykę ;/ grrr

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)