wtorek, 8 maja 2012

08/05

Wczoraj było świetnie, haha ^^.
 Dzisiaj być może będę kontynuować moje zajęcie sprzed dwóch lat - pisanie opowiadań dla siebie, by przeczytać je kiedyś i wyzywać siebie od głupich :D .
Jeszcze potrzebuję baterii do pilota, bo nie chce mi się chodzić do boomboxa, żeby ściszać albo pogłaśniać :P
No i przydałoby się posprzątać ;) ....
a do urodzin już mało czasu ..
Znowu mi się mój pokój nie podoba, przydałoby się coś pozmieniać , albo chociaż poprzestawiać bo nie wytrzymam ;D .
a, no i przydałaby się lepsza pogoda :p !
sprzed chwili ^^ :



xoxo

4 komentarze:

  1. fajny pomysł z tymi opowiadaniami:)
    Słuchałam dzisiaj tej nutki ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda lepsza marzy mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha ja tez pamiętam ze czytając swoje opowiadania pękałam potem ze śmiechu ;p
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam prawie takiego samego laptopa.;d

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)