czwartek, 3 maja 2012

03/05

Nareszcie piszę posta, od ostatniego mam trochę slaby humor.. różne rzeczy się dzieją .
Jednak cieszę się dlatego, że jest maj ❤, mój ulubiony miesiąc, jednak nie dlatego, że w tym miesiącu mam urodziny, ale dlatego, że jest już cieplej, w szkole luźniej i można by było wymieniac i wymieniać ;) ..
Co do mojego humoru, mam nadzieję, że będzie lepiej . Może jutro jakaś notka z outfitem ;> .. pomyślę tak poważnie ^^  .


Dzisiaj miałam te buty [ DeeZee]  i spódnicę [Tally Weijl], buty są wygodne, jednak jeśli planujecie stanie w miejscu przez 2h w tak ciepły dzień, nie polecam ;) . Do chodzenia to nie testowałam na dłuuższy spacer, ale tak normalnie są bardzo ok ;] , są jednymi z najwygodniejszych wysokich butów w mojej szafie ;] .


 uwielbiam tą piosenkę  ❤ ❤

Chyba zbiera się na burzę ..

xoxo

12 komentarzy:

  1. Spódniczka cudowna, buty jeszcze lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne buty!
    Z chęcią bym w takich chodziła ale niestety przy moim wzroście...
    Spódniczka też śliczna<3

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubie maj ^^
    buty boskie *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. dodaj outfit!:0 śliczne buty!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna ta spódniczka i buty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne te buty i spódniczka:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. buty to masz fajne ;p

    jestem nowa i potrzebuję czytelników oraz obserwatorów do motywacji pisania . jeżeli jesteś zainteresowana , zapraszam ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódniczka jest śliczna <3
    Polubisz.? http://www.facebook.com/pages/Mojawizja%C5%9Bwiata/268447329918381 Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)