czwartek, 31 maja 2012

31/05

Dzień momentami na prawdę boski :D . Ale boli mnie gardło ...
Jutro trzeba zrobić to zdjęcie do paszportu, nareszcie ! mam nadzieję, że z tym paszportem to się wyrobię ..
Przy okazji dzisiaj było kieszonkowe, więc jestem przygotowana i na zakupy ♥ .
I fajnie, że robimy sobie wolne ♥ :)

i tu wielki MUST HAVE dla fanów Grubsona lub BRK, polecam, warto kupić ;)



zdjęcia moje ;]



znacie może jakieś fajne książki w stylu jakiś pamiętników/dzienników ;> ?
jeśli spędzacie jutrzejszy dzień dziecka to jak ? :D

xoxo 

wtorek, 29 maja 2012

29/05

Ja chcę wakacje ♥ ! mam już dość szkoły .
Dzisiaj za to kompleksy, duże . Jak ja wyglądam ?!
Ja chcę lato lato lato ♥
.. nie będę miała czasu na dobieranie się do czekolad ..
Przydałoby się też zarobić i pójść na kolejne zakupy, bo smutno :d


.. i takie tam zdjęcie z marca ;)


xoxo

poniedziałek, 28 maja 2012

28/05

Stereotypy, stereotypy .. Na szczęście odchodzimy od nich coraz dalej . Ten, kto ma lepsze oceny musi być kujonem, ten kto nie podąża za modą musi być biedny ... czy to nie głupie ? tak , głupie i krzywdzące . Życie uczy by nie patrzeć na ludzi ze strony stereotypów i nie oceniać po wyglądzie .. mało kto to zauważa, eliminujemy osobę patrząc np. na jej ubiór ...Często może kieruje nami zazdrość, jednej osobie idzie lepiej z ocenami , szybciej zapamiętuje .. inna ma swój styl i nie patrzy na zdanie innych .. Ja osobiście szanuje takie osoby , lecz niektórzy tacy ludzie gdy pozna się ich bliżej nie zasługują na miłe traktowanie, ponieważ nastawione są na wszystkich agresywnie .

uff. rozpisałam się ^^ !
W szkole było ok ;D
Teraz trzeba brać się za naukę (fizyka i chemia ..) i pisanie pocztówek bo dawno wysyłałam .. Ogólnie to dawno byłam na poczcie , list czeka od paru dni .. jestem na siebie zła co do tego przeciągania .




miłego dnia :)

xoxo

niedziela, 27 maja 2012

27/05

Jak ja lubię po długim dniu w spódnicy zmienić ją na szorty i duży t-shirt ;D , chociaż spódnice też lubię .
Strój wymyślany spontanicznie i moje kochane lordsy ♥ ^^ . Vansów jak na razie nie kupiłam , poczekam, aż kolor, który mi się marzy będzie tańszy ;) .. Jednak dziś wolę uzupełnić moją szafę .. ;p .






dobranoc :)

xoxo

sobota, 26 maja 2012

26/05

Zauważyłam, że dosyć sporej grupie "blogowiczów" zależy na jedynie obserwatorach i potrzebują, by ktoś się zainteresował ich życiem  . W tym pisaniu nie ma pasji i radości ..
Nikt nie chciał dzisiaj jechać na zakupy, to pojechałam sama ^^ . Miałam jeszcze załatwić zdjęcia do paszportu, niestety fotografa nie było ;/ ..
Zakupy się udały :) .


miętowa bluza/ trampki/ lordsy/ płyta/ pocztówki


yummy *.*


 
Wszystkiego najlepszego dla waszych mam :) .

xoxo
 



 

piątek, 25 maja 2012

25/05

Dzisiaj w szkole .. ciekawie ;d . Cały czas się coś działo praktycznie ^^ .
I wspaniała wiadomość, że dziś piątek .. ♥
Jutro trzeba iść na zakupy .. koniecznie . Przy okazji obowiązkowo zrobić okropne zdjęcie do paszportu .. >.<
 Kilka osób prosiło o pokazanie co dostałam, niżej macie zdjęcie prezentów od osób które były dwa dni przed urodzinami na imprezie ;) .


jeszcze raz bardzo dziękuję ;* 
 

.. no i przed chwilką skończyłam malować paznokcie .. ^^


xoxo

czwartek, 24 maja 2012

24/05

Dawno już trochę pisałam ;) .
Dzisiaj po prostu mnie wzięło coś na napisanie ;D . Dzień minął hymm .. dobrze .
Nie ma to jak dostać w szkole uwagę bez uprzedzenia, normalnie super, rozumiem jakby mi ktoś powiedział wcześniej ... ;)
Spisalam dzisiaj listę 31 zasad, napisałam w jakieś 5 minut . Jednak zostawiam sobie coraz więcej do życzenia .. obym tylko ich pilnowała .
Wybrałabym się na zakupy ! już dawno byłam ...
Wezmę się za odchudzanie, rozdałam trochę czekolad z urodzin xd .

i takie tam zdjęcie w lusterku sprzed kilku dni ;p




♥♥
xoxo



poniedziałek, 21 maja 2012

21/05 - Happy birthday !

Hymm .. miała być dzisiaj notka, w takim razie piszę ^^ .
Urodziny jak urodziny, w pewnej chwili potrzebowałam pomyśleć, który dzisiaj dzień maja :d .
Kiedyś było jakoś inaczej, lepiej się to obchodziło, każdy dziecko na to czekało , teraz to tylko jedna cyfra więcej ;) ,
O 23:47 dziś będę miała 14 lat :] .
Za prezenty baaardzo dziękuję :*, na prawdę bardzo trafione ♥ .


a tu wczorajsze zdjęcie z moją siostrą :**


Bardzo pozdrawiam Agę :* i dziękuję za list, już odpisuję ^^ !
Zobaczymy co jeszcze przyniesie dzisiejszy dzień, mam nadzieję, że nie przesiedzę go przy książkach od chemii i fizyki ;/ . Zaraz chyba wyjdę na dwór, pogoda piękna ♥ !


Miłego dnia :)
xoxo



niedziela, 20 maja 2012

20/05

Wczoraj impreza ^^ , dopiero po jakimś czasie się rozkręciło i było całkiem fajnie ;D .
A ja się starzeję ... :P Już jutro 14 lat ! -notka będzie na 100 % :]
zostawiam was ze zdjęciami :P






hahah ♥, niestety nie mam zdjęcia gdzie jesteśmy w komplecie ;D


♥♥
miłej niedzieli :)
xoxo

piątek, 18 maja 2012

18/05

dzisiaj w szkole bosko ! ^^
Jak zwykle pogoda bardzo wpływa na mój humor , maj ♥
Dzisiaj przyszła paczka z częściami do biżuterii, będę tworzyć :D .
Może któregoś dnia pokażę wam co zrobiłam :P 



więcej zdjęć nie ma, bo się aparat rozładował ;D
idę sprzątać ^^


♥♥

xoxo

wtorek, 15 maja 2012

14-15/05

Dzisiaj w szkole .. hyymm .. na pewno śmiesznie ^^
14 urodziny zbliżają się wielkim krokiem [ 6 dni ;D]
Muszę się za chwilę brać trochę za sprzątanie w szafkach :P ...
Zdjęcie z wczoraj ..




 ♥♥ 

xoxo



niedziela, 13 maja 2012

12-13/05

Sobota była chyba najlepszym dniem tego tygodnia ^^, poza tym, że byłam u ortodonty i baaaardzo mnie bolą zęby ;/ . Kolana nadal bolą po upadku ;), mam nadzieję, że szybko się zagoją :) .
Byłyśmy z Asioo u Justyny na nocowaniu , było ŚWIETNIE :D ... oglądanie filmików, śpiewanie, chodzenie w deszczu, granie w piłkę, muffinki, deskorolka, spacer o 22, fajerwerki, wygłupianie się, gadanie, zasypianie o 4  i przez cały czas same w domu ♥ ! musimy to powtórzyć ! :D



 
lecę, trzeba wybrać muzykę na imprezę i odrobić lekcje :d .

xoxo


piątek, 11 maja 2012

11/05

Dzisiaj było ŚWIETNIE , chociaż nie skończyło się najlepiej ale i tak BOSKO !
W szkole jak zwykle padały boskie teksty xd .
Po szkole z dziewczynami :* , zachowywanie się jak dzieci .. patrzenie się ludzi .. dyskutowanie przy kasie o Szczęsnym i Messim, żelki i branie mnie na barana , co w przypadku gdy byłam u Justyny zakończyło się upadkiem xd , to uczucie gdy spadasz z nogami i rękami w górze - bezcenne ^^
A teraz takie strupy ... woda utleniona zmorą dzisiejszego dnia ! :D
AUUUUU ! :/
I te plany na jutro ... ♥♥ ‏oby wypaliły ^^

nigdy tego nie zapomnę  ;)


ze Szczęsnym ♥

Przed spacerem, zaraz po szkole  :P



 

I piosenka pasująca do dzisiajszego dnia :P ..



xoxo

czwartek, 10 maja 2012

10/05

Postanowilam dzisiaj napisać, chociaż nie działo się nic konkretnego, dzisiaj :szkoła ( jak to w szkole, zawsze coś ciekawego na przerwach ^^ ), dom (pomaganie przy domu, xbox, muzyka ..) i leci ^^
Zaczęłam już oglądać następny odcinek mojego serialu Pretty Little Liars ♥ .
 Zanim będę go dalej oglądać musze jeszcze odrobić matmę i polski, spisanie jest prawie niemożliwe, przychodzę zbyt późno, żebym zdąrzyła coś spisać, zwykle nie spieszy mi się do szkoly ;) .




Podniecam się, gdyż postanowiłam sprawić sobie Vansy na urodziny ^^ ... a do urodzin już niedaleko, czas konkretnie planowac imprezę ;> Yeey !




xoxo

wtorek, 8 maja 2012

08/05

Wczoraj było świetnie, haha ^^.
 Dzisiaj być może będę kontynuować moje zajęcie sprzed dwóch lat - pisanie opowiadań dla siebie, by przeczytać je kiedyś i wyzywać siebie od głupich :D .
Jeszcze potrzebuję baterii do pilota, bo nie chce mi się chodzić do boomboxa, żeby ściszać albo pogłaśniać :P
No i przydałoby się posprzątać ;) ....
a do urodzin już mało czasu ..
Znowu mi się mój pokój nie podoba, przydałoby się coś pozmieniać , albo chociaż poprzestawiać bo nie wytrzymam ;D .
a, no i przydałaby się lepsza pogoda :p !
sprzed chwili ^^ :



xoxo

niedziela, 6 maja 2012

06/05

Dzisiaj byłam na chrzcinach mojego ciotecznego braciszka, nie mam czasu raczej nic pisać, bo jutro do szkoły i wgl jakoś tak mnie to strasznie denerwuje ...
zostawiam was ze zdjęciami :) .




Dobranoc :)

xoxo


sobota, 5 maja 2012

listy

Pewnie większość z was lubi dostawać listy lub pocztówki . W każdym razie i ja zaliczam się do takich osób . Bardzo fajnym uczuciem jest wysyłanie do kogoś listu w oczekiwaniu, że szybko dostaniemy odpowiedź :) . Dlatego właśnie szukam jednej ochotniczki [ wychodzę z założenia, że większość osób czytających bloga to płeć żeńska ;) ] do dłuższej "wymiany listów" .
Jeśli ktoś z was jest chętny, piszcie na mój adres e-mail : malpuq@o2.pl , wymienimy się adresami . W temacie piszcie "listy" :) .



chmurki z czwartku :)

Przed chwilą oglądałam mecz i patrzyłam moje opowiadanie sprzed roku i naszła mnie ochota na pisanie nowego opowiadania .. ale raczej tylko prywatnie, dla siebie :]


xoxo

czwartek, 3 maja 2012

03/05

Nareszcie piszę posta, od ostatniego mam trochę slaby humor.. różne rzeczy się dzieją .
Jednak cieszę się dlatego, że jest maj ❤, mój ulubiony miesiąc, jednak nie dlatego, że w tym miesiącu mam urodziny, ale dlatego, że jest już cieplej, w szkole luźniej i można by było wymieniac i wymieniać ;) ..
Co do mojego humoru, mam nadzieję, że będzie lepiej . Może jutro jakaś notka z outfitem ;> .. pomyślę tak poważnie ^^  .


Dzisiaj miałam te buty [ DeeZee]  i spódnicę [Tally Weijl], buty są wygodne, jednak jeśli planujecie stanie w miejscu przez 2h w tak ciepły dzień, nie polecam ;) . Do chodzenia to nie testowałam na dłuuższy spacer, ale tak normalnie są bardzo ok ;] , są jednymi z najwygodniejszych wysokich butów w mojej szafie ;] .


 uwielbiam tą piosenkę  ❤ ❤

Chyba zbiera się na burzę ..

xoxo