środa, 11 kwietnia 2012

żelki :]

Właśnie wróciłam z tenisa ;) .. zmęczyłam się strasznie , w tym tygodniu na kortach, tak cieplutko ♥ .
[ hahahah, moje pierwsze siatkowanie xd ]
Postanowiłam częściej pisać notki, mam wątpliwości czy mi się uda, ale trzeba myśleć pozytywnie ;) .
Nie lubię notek bez zdjęć więc dodam zdj żelków  ♥ haha :)
Niedługo przyjdzie bluzka, już nie mogę się doczekać, tym bardziej, że robi mi ją zdolna pani ;D i kupuję w ślepo , jedynie wysłałam co ma się na niej znajdować ;) .



czy jest ktoś kto nie lubi żelków ? :D  ♥


motto na dziś : posprzątam to jutro ♥ 
xoxo

6 komentarzy:

  1. Kocham zelki! Haha, lubię tenisa zazdroszczę ci bo ja dawno nie byłam :D

    Dziekuje za komentarz u mnie i zapraszam, nowa notka ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć, jestem madziowa, jestem żelkoholiczką <3

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)