piątek, 20 kwietnia 2012

szacunek

Po spacerze, przemyśleniach ..
Szacunek należy się kazemu, czy jest nielubiany, czy lubiany. Czy nawet może się z nim nie dogadujemy. Byleby szanował siebie ..
To takie miłe, gdy możemy normalnie pogadać z osobą, z którą relacje mamy słabe lub gorzej ;). Zdecydowanie to poprawia humor .
Dzisiejsza burza, a po niej takie piękne słońce, świetne ! ♥



Zdjęcie starsze, notka taka trochę spontaniczna, planowałam inną, nawet robiłam specjalnie zdjęcia, ale nie chce mi się zgrywać ^^ . Jutro postaram się napisać jakoś tak normalnie ;]



Śpię na siedząco ..
Dobranoc :)

xoxo

6 komentarzy:

  1. U mnie po burzy słońca nie było..;p Bardzo mądre słowa napisałaś o szacunku do drugiego czlowieka. Zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło :>

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcie, a piosenka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niesty zbyt wielu ludzi zapomina jak ważny jest szacunek:((Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie. Szacunek powinien być, bez względu na wszystko. No chyba, że osoba, która oczekuje szacunku sama go nie okazuje. Także wybrałabym się na spacer, ale niestety nie mam z kim haha :D Pozdrawiam x Ciekawy blog :)


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. niektórzy to nawet nie wiedzą co to znaczy szacunek.. niestety.
    ładnee zdjęcie .;)

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)