czwartek, 12 kwietnia 2012

okulary ^^

Dzisiaj dzień spoko, ale bardzo często bolała mnie głowa i jeszcze Aśka - dziewczyna z ławki [ jak zobaczy to pozdro . ] musiała, ale to musiała koniecznie mnie denerwowac ;) . Na w-fie eksperyment, co udaje mi się gdy gramy jak wgl nie chce mi się grać .. jest różnica - wiadomo ;) ..
Dzięki Bogu, jutro piątek . kochamkochamkochamkocham ♥ .

Teraz trochę o temacie notki ;) . W zerówce (i wcześniej) nosiłam okulary, jednak wzrok ku mojemu zdziwieniu się polepszyl i w pierwszej klasie mogłam z czystym sumieniem "zapominać" ich nałożyć ^^ .
Dzisiaj natknęłam się na nie i bez zastanowienia je włożyłam i biegałam w nich po domu xd . Od razu wzięło mnie na wspomnienia ^^ .

zdjęcie ma swoje miejsce na tablicy korkowej :D





a wy, lubicie wspominać ? ;)
dobranoc :)

3 komentarze:

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)