środa, 25 kwietnia 2012

Koncentracja i zapamiętywanie .

Od dłuższego czasu interesuje mnie mentalizm i zmysły . Jest to całkiem fajny i ciekawy temat, czytam właśnie książkę i zwracam uwagę na rzeczy, na które nigdy nie patrzyłam :) . Jednak ciężko wcielić to w życie, ponieważ nie jestem przyzwyczajona ;) .
Dzisiaj tato przywiózł mi dwie płyty : techniki  koncentracji i techniki zapamiętywania. Jak do tej pory zobaczyłam tylko koncentrację i są całkiem fajne "ćwiczenia" ;], proste, wręcz błahe, ale opisy przed nimi wyjaśniają dużo ;) .
Na tenisie dzisiaj nie byłam, kręciło mi się w głowie i pogoda nie podoba mi się na bieganie :d .
W poniedziałek zamówiłam dwie rzeczy na allegro, jak tylko przyjdą pokażę wam . Do tego wczoraj zamówiłam odbitki i pewnie pojadę po nie najwcześniej w piątek wieczorem :P




aż sama się do siebie uśmiecham, jak myślę, że niedługo lato i wakacje ♥ ‏

xoxo

7 komentarzy:

  1. też się uśmiecham z tego powodu. ;)
    ja tam nie wiem ile wytrzymam bez ich jedzenia. ale mam nadzieję, że jak najdłużej i da to efekty.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie płytki przydałyby mi się ;d
    a piosenka wpada w ucho :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hot right now! :d


    www.everyday-human.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe :0 świetna nuta :0 ja tez nei mogę się doczekac lata :)
    świetny blog :)
    bedzie mi milo jak zajrzysz do mnie Martyna

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)