piątek, 13 kwietnia 2012

Bravo sport

dzisiejszy dzien udany ^^ , było świetnie .. ! w szkole nawet :P
[Ten wielki patyk i kopanie piłki, hahaha :) .]

Dzisiaj w moje posiadanie wszedł numer Bravo Sport, kupiony ze względu na van Persiego ♥ . Poza tym pierwszy raz usłyszałam 2 dni temu, że jest takie wydanie Bravo ;) . Ogólnie co do artykułów to jest ich w miarę, ale są króciutkie , plakaty to plus gazety i jeszcze dział rozrywki nie jest najgorszy ;) . Cena jest całkiem całkiem : 3,50zł . A i dwa dodatki, ale nie przepadam za dodatkami, lepiej żeby w gazecie było coś mądrzejszego ;] .
Wychodzi, że gazetę kupię następny raz, gdy będzie coś więcej o Arsenalu ♥ .



Może ktoś z was poleciłby fajną gazetę o sporcie ;) ? najbardziej zalezy mi na artykułach o piłce nożnej :>

xoxo

5 komentarzy:

  1. Ja kupuję to brawo ze względu na siatkówkę lub plakaty. A co do gazetki to trzeba wejść do empiku i trochę tam pobuszować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakos za sportem nie przepadam tzn lubię ale nie czytać o jakis drużynach TLYKO sama tak uprawiać sporty :)

    Dzieki za komentarz u mnie i pytałas o zajęcia taneczne jak to wyglada. No ja tarcze taki taniec nowoczesny czyli są rożne style; crump, popping, hip hip, jazz, show dance itp.. ;) zapraszam, nowa notka ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie czytam gazet o sporcie , więc niestety nie pomogę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie tu u ciebie ;) . dodaję i zapraszam do siebie ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam się za bardzo więc niestety nie wiem co polecić ;p

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)