poniedziałek, 30 kwietnia 2012

30/04

Dzisiaj był dzień zdrowia w szkole. Fajne towarzystwo to jakoś poszło ;) . I dobrze, że nie było długo .
Potem Asia u mnie ;*, wygadałyśmy się nieźle ;D . Jednak jeden plan nie wypalił .
A teraz tak siedzę i strasznie się martwię i jestem bardzo ciekawa co będzie dalej .. smutno mi .



Takie tam przy rysowaniu ME GUSTA ;D


I z Asiom :*


xoxo

niedziela, 29 kwietnia 2012

29/04

Dzisiaj upał ♥♥ . Niech taka pogoda będzie w dniu imprezy ^^ !
Strój trochę nie na tą pogodę, ale nie mam ochoty pokazywać nóg, które nie są najchudsze ;) . Ale z drugiej strony kocham szorty ^^ .
Jutrzejszy dzień zapowiada się świetnie, z dziewczynami w szkole ;D [ niestety trzeba iść ... ;/ ] ale damy radę, musi być fajnie, bo razem :] ! a potem jeszcze też coś się szykuje ;) ...






koszula - sh
okulary - h&m
spodnie - no name
buty - no name
pierścionek - New Yorker


xoxo

piątek, 27 kwietnia 2012

spaaaaceer .

Dzisiaj kolejny długi spacer ♥ . Przeszłyśmy tak jak liczę z pomocą Zumi koło 7 km o.o ! wow . ale mnie teraz nogi bolą .. !


 - to zdjęcie bierze udział w konkursie u Ankyl 
W niektórych miejscach było tak slicznie

xoxo

czwartek, 26 kwietnia 2012

zdjęcia .

Dalsza część dnia również się udała, nawet było lepiej *.* .
Powędrowałyśmy tak, że normalnie .. :D z 6 km na 100 zrobiłyśmy ^^ . Odebrałam zdjęcia, kupiłam sobie gazetę, zrobiłyśmy spacerek i na lody ^.^ .
W parku :
- ten chlopak na rowerze patrzył się na ciebie !
- serio ? byłam zapatrzona w tą babcię i dziadka i wyobrażałam sobie mnie i *** za 50 lat ^^ .

wywołałam 75 zdjęć ;D


Skittles ♥

Książka ♥ (zawartość paczki ) i In style ;D



trzymajcie się :D


xoxo

sh

Notka tak na szybko, ponieważ niedługo znowu wychodzę . Pogoda jest świetna ! ♥ .
Nie mogę się teraz skupić, nie wiem za co się brać :P ..
Byłam w sh i kupiłam sobie :



koszula/ bluzka/ spodnie a'la rybaczki/ chustka/ koszula

a w autobusie tyyle ludu ! :D

i doszła jedna z paczek ^^






... [ ten zakład ♥♥] 


xoxo


środa, 25 kwietnia 2012

Koncentracja i zapamiętywanie .

Od dłuższego czasu interesuje mnie mentalizm i zmysły . Jest to całkiem fajny i ciekawy temat, czytam właśnie książkę i zwracam uwagę na rzeczy, na które nigdy nie patrzyłam :) . Jednak ciężko wcielić to w życie, ponieważ nie jestem przyzwyczajona ;) .
Dzisiaj tato przywiózł mi dwie płyty : techniki  koncentracji i techniki zapamiętywania. Jak do tej pory zobaczyłam tylko koncentrację i są całkiem fajne "ćwiczenia" ;], proste, wręcz błahe, ale opisy przed nimi wyjaśniają dużo ;) .
Na tenisie dzisiaj nie byłam, kręciło mi się w głowie i pogoda nie podoba mi się na bieganie :d .
W poniedziałek zamówiłam dwie rzeczy na allegro, jak tylko przyjdą pokażę wam . Do tego wczoraj zamówiłam odbitki i pewnie pojadę po nie najwcześniej w piątek wieczorem :P




aż sama się do siebie uśmiecham, jak myślę, że niedługo lato i wakacje ♥ ‏

xoxo

poniedziałek, 23 kwietnia 2012

23/04

Dzień minął spoko :D . Wczorajszy mnie rozwalił xd .
[ "słoneczko" hahahah xd , kurtka, okno i bieganie wokół szkoły ^^ ..]
Przydałoby się wyjść na 'sesję' i już chyba wiem, co w sobotę :d .
Już mamy lepszą wiosnę i 3 dni wolnee 
Chyba zrobię sobie wolne 4 :D




kojarzy ktoś to urządzenie ? :D




xoxo

piątek, 20 kwietnia 2012

szacunek

Po spacerze, przemyśleniach ..
Szacunek należy się kazemu, czy jest nielubiany, czy lubiany. Czy nawet może się z nim nie dogadujemy. Byleby szanował siebie ..
To takie miłe, gdy możemy normalnie pogadać z osobą, z którą relacje mamy słabe lub gorzej ;). Zdecydowanie to poprawia humor .
Dzisiejsza burza, a po niej takie piękne słońce, świetne ! ♥



Zdjęcie starsze, notka taka trochę spontaniczna, planowałam inną, nawet robiłam specjalnie zdjęcia, ale nie chce mi się zgrywać ^^ . Jutro postaram się napisać jakoś tak normalnie ;]



Śpię na siedząco ..
Dobranoc :)

xoxo

czwartek, 19 kwietnia 2012

kosmos ^^

Dzisiaj spoko, kilka osób pyta skąd mam bluzkę z motywem kosmosu.. otóż była ona robiona na zamówienie u Magic Box ;) .
Dzisiaj zwyczajnie ;) , spodnie, bluzka + ulubiony zegarek ♥
Mam ochotę zebrać większą grupę i gdzieś pójsć :P
.. jutro piątek ♥




xoxo

środa, 18 kwietnia 2012

loki

nigdy więcej wałków na włosach , chyba ograniczę się do lokówki ^^ . Chociaż lubię swoje proste włosy, to lubię też loki :] ..
Oczywiście dzisiaj możecie się domyślić co robiłam - szkoła i tenis , jak co tydzień ;) . Jednak dzisiaj nie było spaceru :P . Na tenisie dobre towarzystwo to szybko zleciało, chociaż pogoda brzydka jak na korty .


Oj .. te lustra szkolne .. :d ! po częsci to też efekt w programie do obróbki zdjęć ^^  [ koszula Weroniki ♥ ]

Idę ogarniać angielski i matmę ;)


xoxo

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

16/04

kto by pomyślał, że to wszystko się tak potoczy .. dziwne .
dajcie wakacji ! proszę . Albo chociaż maja ! nie trzeba będzie siedzieć w klasie ..
Jutro wtorek - fizyka i chemia oczywiście .. yh .
Humor powoli, powoli wraca do normy, na szczęscie .. Ale to chyba przez ta pogodę, zdecydowanie mnie ogranicza .
Przydałoby się wywołać zdjęcia, zebrała się już stóweczka do wywołania :P
To takie beznadziejne, że trzeba tak wiele zdjęć do uwiecznienia pięknych chwili w życiu .. i beznadziejnie, że dyski ze zdjęciami się psują -.- , not funny , chyba przejrzę jeszcze raz zdjęcia i wybiorę więcej takich fajnych do wywołania , bo boje się, że w każdej chwili przenośny dysk się zepsuje :P

dzisiaj przyszła bluzka ♥♥ kocham ją *.*



xoxo

piątek, 13 kwietnia 2012

Bravo sport

dzisiejszy dzien udany ^^ , było świetnie .. ! w szkole nawet :P
[Ten wielki patyk i kopanie piłki, hahaha :) .]

Dzisiaj w moje posiadanie wszedł numer Bravo Sport, kupiony ze względu na van Persiego ♥ . Poza tym pierwszy raz usłyszałam 2 dni temu, że jest takie wydanie Bravo ;) . Ogólnie co do artykułów to jest ich w miarę, ale są króciutkie , plakaty to plus gazety i jeszcze dział rozrywki nie jest najgorszy ;) . Cena jest całkiem całkiem : 3,50zł . A i dwa dodatki, ale nie przepadam za dodatkami, lepiej żeby w gazecie było coś mądrzejszego ;] .
Wychodzi, że gazetę kupię następny raz, gdy będzie coś więcej o Arsenalu ♥ .



Może ktoś z was poleciłby fajną gazetę o sporcie ;) ? najbardziej zalezy mi na artykułach o piłce nożnej :>

xoxo

czwartek, 12 kwietnia 2012

okulary ^^

Dzisiaj dzień spoko, ale bardzo często bolała mnie głowa i jeszcze Aśka - dziewczyna z ławki [ jak zobaczy to pozdro . ] musiała, ale to musiała koniecznie mnie denerwowac ;) . Na w-fie eksperyment, co udaje mi się gdy gramy jak wgl nie chce mi się grać .. jest różnica - wiadomo ;) ..
Dzięki Bogu, jutro piątek . kochamkochamkochamkocham ♥ .

Teraz trochę o temacie notki ;) . W zerówce (i wcześniej) nosiłam okulary, jednak wzrok ku mojemu zdziwieniu się polepszyl i w pierwszej klasie mogłam z czystym sumieniem "zapominać" ich nałożyć ^^ .
Dzisiaj natknęłam się na nie i bez zastanowienia je włożyłam i biegałam w nich po domu xd . Od razu wzięło mnie na wspomnienia ^^ .

zdjęcie ma swoje miejsce na tablicy korkowej :D





a wy, lubicie wspominać ? ;)
dobranoc :)

środa, 11 kwietnia 2012

żelki :]

Właśnie wróciłam z tenisa ;) .. zmęczyłam się strasznie , w tym tygodniu na kortach, tak cieplutko ♥ .
[ hahahah, moje pierwsze siatkowanie xd ]
Postanowiłam częściej pisać notki, mam wątpliwości czy mi się uda, ale trzeba myśleć pozytywnie ;) .
Nie lubię notek bez zdjęć więc dodam zdj żelków  ♥ haha :)
Niedługo przyjdzie bluzka, już nie mogę się doczekać, tym bardziej, że robi mi ją zdolna pani ;D i kupuję w ślepo , jedynie wysłałam co ma się na niej znajdować ;) .



czy jest ktoś kto nie lubi żelków ? :D  ♥


motto na dziś : posprzątam to jutro ♥ 
xoxo

wtorek, 10 kwietnia 2012

w lesie :D

keep calm and lets dance ♥ .


Już jutro do szkoły -.-, masakra . Przynajmniej dzisiaj spędziłam dzień super ^^ .

Jak to ci najbliżsi lubią się pomawiać we wszystkim , prawda ? zaraz mnie coś kurrr weźmie, szlag mnie trafi ..
Byłyśmy z dziewczynami w lesie , a potem dłuuuugo siedziałyśmy pod szkołą ;)


hahahah :D , robione telefonem, szkoda że nie wzięłam aparatu :p


♥♥♥


xoxo

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

po świętach ;)

No i skończyły się święta, na szczęście jutro wolne ♥
Właśnie niedawno skończylam przerabiać zdjęcia siostry i moje ;) ..
A teraz chcę nadrobić brak zdjęć przed dwie notki :)






 hahaha :d

Są takie chwile, w których zaczyna ci się nudzić i korzystasz z internetu w telefonie siostry .. :D


♥♥

Ciekawe jak się jutro dzień uda ;>  ..

xoxo

sobota, 7 kwietnia 2012

Życzę wam wesołych, rodzinnych Świąt, smacznego jajka i mokrego poniedziałku :D !


Mam nadzieję, że w te święta pogoda dopisze :) .
Nie mam czasu zgrywać zdjęć z aparatu, po świętach myślę, że powinno ich trochę być :] ..


 xoxo

środa, 4 kwietnia 2012

Genialnie :D

Oj genialny dzień :D .
Po szkole 0,5h i do lekarza , później szybko od lekarza szykować się na tenis,trwał 1,5h . Z tenisa za 20 min z A ;* . Spotkałyśmy Z ;* i poszłyśmy dalej, a ile znajomych xd ! Strasznie dzisiaj ciepło ♥ 
Śmiałyśmy się praktycznie co chwila ^^ .
nie ma to jak być tak krótko w domu, kocham takie dni :D
I jeszcze o 20 takie świetne niebo ♥ . I to straszenie ;> .. 


Dzisiaj zdecydowanie świetny humor ♥ .




xoxo

wtorek, 3 kwietnia 2012

03.04

Niech ktoś mi powie, kiedy przyda mi się życie i twórczość kompozytorów ?!
bez sensu ..
* dobrze, że tylko jutro do szkoły i tenisem kończę "szkolny tydzień" .
* dobrze, że są przyjaciółki, które mi bardzo poprawiają humor ^^
* dobrze, że idzie wiosna (trochę wolno, ale przynajmniej nie mamy jesieni -.-)

dzisiaj był genialny w-f ! ^^
dzień ogólnie spoko ;) .



 zbieram siły na zrobienie bloga ciekawszym i częstsze pisanie notek ;>.
jak wam minął dzien ? ;)

xoxo