czwartek, 1 marca 2012

wioosna idzie ^^

W szkole te przerwy ♥  kechup xd, w-f i podobne sprawy ^^ 


Ale w domu humor inny, zły . To przez to zanikanie nadziei, będzie lepiej. Musi być, idzie wiosna :) .
Na dworze znacznie cieplej ^^ .


Mam ambitne plany co do mody i ogólnie .. muszą się udać ^^ .


Co do ubioru : bluzkę wzięłam z powodu zbliżającej się wiosny ^^, pomijając problem jaki z nią miałam , to bardzo przypominała mi lato ;) .
spodnie nic nadzwyczajnego , ale podoba mi się ich kolor ^^ 








wolałabym robić zdjęcia komuś innemu niż sobie z samowyzwalaczem ;D .Już niedługo doczekam się zdjęć na dworze i większych wypadów ^^ , wiosno przychódź ! 







xoxo


Child with Nerds na Facebooku 

5 komentarzy:

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)