sobota, 10 marca 2012

pancakes ♥


Gdyby tak wpisać w tłumacz "pancakes" to wyskoczy nam słowo naleśniki, otóż są to naleśniki, ale Amerykańskie. Nie przypominają wyglądem tych tradycyjnych - tych naszych, smakiem są trochę inne ;) . Osobiście wolę pancakes ^^
Z okazji, że jestem sama w domu i nudziło mi się strasznie postanowiłam zrobić coś do jedzenia, a one pierwsze wpadły mi na myśl :D .

mniam .

dzisiaj chyba pojadę do mojej ciotecznej siostrzyczki ^^ !

a wy próbowaliście takich 'naleśników' ;D ?
xoxo






Child with Nerds na Facebooku

8 komentarzy:

  1. pierwszy raz o nich słyszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. moje nie wyglądają tak apetycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie próbowałam :> muszę znaleźć przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam nalesniki *_* Twoje wygladaja jak z jakiejs reklany ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. wole pancakes niż zwykłe :) Twoje wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię naleśniki;)
    ale takich nigdy nie próbowałam.
    może dodasz przepis?
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nigdy nie próbowałam takich naleśników ;D szczerze,to nawet zwykłe mi nie wychodzą i muszę się namęczyć,aby były zdatne do jedzenia ;D tak to jest jak się ma dwie lewe ręce do gotowania. muszę przyznać,że wyglądają pysznie ;)
    oo,jeździsz na desce ? ;) ja też mam i coś tam próbuję,ale niezbyt mi to wychodzi.
    pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co jak co, ale nasze Polskie naleśniki są niepowtarzalne :D

    ZAPRASZAM: marikape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)