piątek, 9 marca 2012

małe zakupy ^^

W szkole dzisiaj dosyć dziwnie .. chaotycznie można powiedzieć :p . tak inaczej, być może większość wie dlaczego :D .. o tak, zawody chłopaków w piłce nożnej to jak widać nagroda z okazji dnia kobiet ^.^

Po szkole dowiedziałam się, że idę do dentysty, raczej nie kierował mną strach, ponieważ jeżdżę po lekarzach już sporo, na szczęście kończę moją co miesięczną 4 letnią współpracę z alergologiem ^^ , i niestety niedługo ściągam aparat, tak się do niego przyzwyczaiłam, że chyba nie dam sobie go ściągnąć, haha .

Później byłam w galerii , głównie po prezent dla mojej teraz już 2-letniej siostrzyczki, którą już widzieliście ^.^, ale postanowiłam skoczyć jeszcze do "kilku" sklepów :P



  • bejsbolówka ;] 
  • buty - skojarzyły mi się z LMFAO ♥




xoxo

Child with Nerds na Facebooku 

7 komentarzy:

  1. świetne zakupy.;D
    a skąd one są? Jakie sklepy?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Poluję na taką bluzę!

    Zapraszam do mnie:
    www.vacuumshadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super buty ;)

    Bluzę miałam sobie taką kupować ale nie było rozmiaru -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna bejsbolówka i buty :P

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)