sobota, 3 marca 2012

kołnierzyk .

Dzisiaj trochę późno wstałam i głowa bolała mnie przez pół dnia >.<
Miałam z dziewczynami iść na spacer, ale przez głową nie miałam nastroju .. i'm sorry . Miałam dzisiaj coś piec bo wczoraj już planowałam, ale również nie wyszło .. może upiekę coś w czwartek ;> .
Trochę sprzątałam i postanowiłam sobie zrobić .. kołnierzyk :] . skończyłam, na 100 przyda się w outfitach ;)  .
w trakcie robienia : 


5 min temu : 


Mam nadzieję, że jutro będę robić zdjęcia, pogoda jest co dzień to ładniejsza :) .


♥♥
Miłego wieczoru :)

xoxo

5 komentarzy:

  1. kołnierzyk wygląda ciekawię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry pomysł z tym kołnierzykiem ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. kołnierzyk <3!
    no pogoda śliczna :))!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł z tym kołnierzykiem;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na efekt kołnierzyka :)

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)