czwartek, 8 marca 2012

dzień kobiet ;)

Dziś wiadomo - dzień kobiet, więc również czytającym dziewczynom życzę wszystkiego naj ^^ .
W głowie pozytywne , kolorowe myśli .. tyle planów, marzeń ;) .
Pogoda śliczna jak dla mnie na ten czas ^^ . Aż chce się wyjść !
Nasza klasa zyskała dzisiaj mnóstwo zdjęć, tych normalnych jak i tych kompromitujących xd .
Mam ochotę obejrzeć film  "Melancholia" chyba ściągnę , jeszcze mam do obejrzenia "Kobietę w czerni" sweet  ♥ !
     Mam ochotę też na mecz :P . Ale poczekam na poniedziałek 
    (Arsenal L . ♥ - Newcastle U.)

[Z niecierpliwością czekam na tenis ^^ ..]



hahah ^.^

- prezent od chłopaków, słit :D
mam nadzieję, że nie zostanę zabita za zdjęcia ;D !



xoxo

2 komentarze:

  1. ..... Pewnie domyślasz się co tutaj wstwaiłam..xd
    To drugie zdjęcie.. Jak ja wyszałm.. Oj..xd :D

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)