wtorek, 13 marca 2012

bluzka i kokardka

Wczoraj oglądałam jak miałam w planach horror "Kobieta w czerni " - jak dla mnie nie był zbyt przerażający, ale klimat filmu świetny! nie bałam się tak bardzo przy całym filmie jak płakałam na zakończeniu ^^ .
Jednak wczoraj nie jeździłam na desce jak miałam w planach ;(, wieczorem postaram się to nadrobić !
Na moją szafkę trafił jeszcze T.Walcott i L. Koscielny ♥ [ wczorajszy mecz 2:1 dla Arsenalu, sweet ! ♥]

sweterek ze sh (taki milutki w dotyku ♥ ), lubię takie motywy ^^




i wzięło mnie dzisiaj trochę na szycie ^^, a że kocham kokardki to powstało to maleństwo :D [ niestety zorientowałam się, że materiał jest beznadziejnej jakości i wyszło jak wyszło .. ]





xoxo

co powiecie na zmianę nagłówka ? ten zrobiłam bardzo na odwal ^^

5 komentarzy:

  1. ale maz przeslodka kokardke *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kokardka. Ja też zamierzam zmienić nagłówek, czekam na zmiany u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nowy nagłówek :) fajny.
    kokardka ze ślicznego materiału, mi też zawsze się prują :P trzeba podszyć.

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)