poniedziałek, 12 marca 2012

bejsbolówka ♥

Humor dzisiaj świetny .. ciągle się śmiałam, brzuch mnie boli :D !
dobra znajomyść kontynentów Aśki nie jest zła ! ^^
Dzisiaj chciałabym tyle zrobić .. pojeździć na desce (to zrobię chyba wieczorkiem), obejrzeć "Kobietę w Czerni ", nauczyć się na chemię, fizykę i matmę ( ile z chemią będzie męki to ja nie mam pytań :d ), i oczywiście obejrzeć mecz ♥

Dzisiaj byłam w szkole w bejsbolówce, normalnie nie mogłam ♥ !
Jest wygodna i ciepła, zdecydowanie często będzie wyciągana z szafy ^^
Rzeczywiście pan K miał racje, większe rzeczy dają więcej ciepła :D 


.. Tydzień zapowiada się ciekawie bardzo ciekawie ;)

zaczynam obklejanie drugiej szafki ^.^ ..  ♥ ♥ ♥





doobra .. nie tracę czasu, na blogi zajrzę w wolnym czasie, pewnie wieczorkiem ^^ .

xoxo 

10 komentarzy:

  1. świetną masz bejsbolówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Geografia była boska..♥
    Może zrobię sobie coś podobnego tylko że z Barceloną.xd Ale ja raczej na tablicy korkowej bo mama jak zobaczy obklejone meble..xd Haha..xd :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna bluza :) ja chciałabym kupić, ale nie mam pojęcia gdzie -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bejsbolówka ♥ . !

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajną masz minę na zdjęciu:)
    Mam do Ciebie WIELKĄ prośbę.
    Jak będziesz u mnie na blogu mogłabyś kliknąć/wejść (baner po prawej stronie ) na sklep ILOKO.:) Byłabym wdzięczna..
    Z góry dziękuję.
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog zapraszam do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. poluję na taką bejsbolówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja swoją też uwielbiam :) szczególnie, ze znalazłam ją w sh za 2 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja właśnie jestem na etapie poszukiwania ładnej i wygodnej bejsbolówki. o,widzę,że masz wielkie plany ;D w moim przypadku to pewnie połowa by nie wypaliła ;)

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)