poniedziałek, 13 lutego 2012

takie tam ;)

koniec z feriami ..
koniec z love story ..
koniec ze złością ..
koniec z myśleniem o "nim" ..- z tym to już chyba problemu nie będzie ;)

Odkryłam że mam coś takiego, że szukam sobie problemów. Gdzie się podział mój optymizm i luźne podejście do życia ? nie wiem .
W szkole najlepsze były te przerwy :D .. chodzenie na dół i na górę .. i wieele innych że tak powiem xd , dzięki ;* .
.. No ale wróciłam do domu i nie wiem dlaczego mam zły humor -.- ..
jeszcze uczyć się na chemię ;| .

Dobra przejdę do tego co miałam w planach pokazać w tej notce ;) , otóż ..
      Co przyszło w paczce ?

buty . dokładniej buty przeznaczone na lato , no ale nie mogłam się powstrzymać, wyprzedaże <3 : D .





 ktoś pamięta tych na górze ? :P

xoxo

5 komentarzy:

  1. ale wysokie ;D
    przypomniałaś mi ten zespół, kiedyś o nich w Bravo pisali, a potem już nic nie było słychać ;P

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)