poniedziałek, 6 lutego 2012

spacerek ;]

Taki krótki spacerek i dłuuugie rozmowy połączone z wygłupami zawsze poprawiają humor :) . Szczególnie z Asioo ;* . Jednak takie ferie są fajne dopóki się nie zatęskni ^^ .

więcej spontanicznych wypadów .
więcej marzenia o żelkach :D .
więcej rozmów .
więcej śmiechu .
więcej marzeń .

czy wam też zatęskniło się za wiosną ? ;) Mi po tym marznięciu tak .




mroźno bardzo .

Jutro chyba się trochę pouczę (-.-)  na biologię i chemię .
Pogram na konsoli .. ( dzisiejsze 2h piłki nożnej zaliczone xd )
Pewnie przyjdzie mój prezent niespodzianka [ dla mnie xd ] z okazji 5 lat blogowania ;)

do posłuchania ;)



i do pooglądania  "37" odcinek drugi ;D  uwielbiam Bukę !




xoxo

5 komentarzy:

  1. no u mnie też tak mroźno ;d.

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w drugim zdjęciu (:

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszcze Ci aparatu na zębach, są takie urocze ! :))

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)