sobota, 21 stycznia 2012

chwilowy brak humoru .

Jedno niewinne zdanie powiedziane przez niewłaściwą osobę i niedobrym miejscu .. to jedno zdanie potrafi wymusić smutek i łzy .. 

Jestem trochę chora , ale jednak kurowanie się pomogło ;) . Tak bym musiała leżeć caały dzień w łózku ..
Humoru nie ma , ale chyba tylko w tej chwili .


Kolejne napisane zdanie , a chyba wyrzucę monitor ^^ . Zazdrość jest tak silna .. ! 


Dzisiaj oprócz wizyty u ortodonty w mieście [ zdejmuję aparat za 1 albo 2 miesiące ;( ] to nie byłam nigdzie poza domem . Zamknęłam się w moim własnym świecie, w którym króluje rap hip hop i reggae .. dość często tam wpadam :) .


chcę się przytulić .



... zachciało mi się Dumli <3 


tu zdjęcie z 14.01 i z dzisiaj ;)


 




xoxo


12 komentarzy:

  1. zazdrość jest straszna i bardzo silna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu sie nie cieszysz,ze zdejmujesz aparat?:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo bardzo się do niego przywiązałam i jak mi go zdejmą to tak jakby mi ucięli palca ^^

      Usuń
  3. A too źle, że zdejmujesz aparaaat .?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie taaak , bardzo bardzo jestem przywiązana ;)

      Usuń
  4. u mnie to samo... choroba i brak humoru ;/
    narobiłaś mi smaku na Dumle ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zdejmuję w marcu, ale jakoś mi się do tego nie spieszy, przyzwyczaiłam się :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ duże oczęta!:) świetną masz bluzkę!

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)