wtorek, 27 grudnia 2011

po świętach

jak minęły wam święta ? mi nie do końca tak jak sobie wymarzyłam, minęły szybko . strasznie szybko . Kiedyś, gdy miałam 5,7,9, czy 11 lat mijały bardzo fajnie . Oczekiwanie na rozpakowywanie prezentów, to ciepło rodzinne, uśmiech na ustach każdego .. gdzie się to podziało ?
Ale nie było aż tak źle żeby cały czas narzekać :) . W mojej głowie pojawiło się wiele pomysłów na outfity, czy nawet akcje w nowym roku :) .
Planuję sprzedać kilka rzeczy z biżuterii , najpierw muszę ją przepatrzeć .. Jeszcze lekcje -.- , ciężko mi uwierzyć że już 2 stycznia trzeba wracać do szkoły .. i do poprawiania ocen ..  :/



xoxo

8 komentarzy:

  1. też się kiedyś zastanawiałam, gdzie się to świąteczne ciepło podziało... teraz szczerze nie znoszę świąt :) pozdrawiam z tej samej miejscowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mojee święta jakoś minęły ;)
    Nie chce jeszcze szkoły :(

    OdpowiedzUsuń
  3. yy, nie lubię przez to 2 stycznia :)
    muszę poprawić zagrożenia ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. racja , święta w tym wieku były o wiele lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje święta nie były najgorsze, ale strasznie szybko minęły!
    Życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku i świetnej zabawy Sylwestrowej!<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie. Roksana

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)