wtorek, 6 grudnia 2011

mikołajki ;)

Po raz pierwszy mikołajki spędzam praktycznie sama , bez wielkich prezentów na które czekało się bardzo długo, nawet bez zakupów - i tu zostało mi tylko używanie brzydkich słów ;d .. dlaczego jak chcę jechać na zakupy to muszę jechać sama ?! Ja już mam dość -.-
ale dzień się jeszcze nie skończył ..

W szkole na mikołajki dostałam słodkiego misiaa ! ^^


Stefan ! :D



- tak chyba spędzę resztę dnia ..


- obiecałam wam pokazać biżuterię którą kupiłam w Housie :)

a i miałam napisać wczoraj ale spalił się monitor i piszę z laptopa -.-"

dzisiaj nie mam humoru jakoś .. zabijcie mnie . -,-

<3
xoxo 

8 komentarzy:

  1. Sebastian się postarał z prezentem ;p
    Jak tam twój sweter ?
    ten trzecie pierścionek jest uroczy
    słit króliczek ;] muszę mieć taki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Biżuteria jest boska, misiu także!:B

    OdpowiedzUsuń
  3. ale misiek ;33
    nie będziemy cię zabijać:D

    OdpowiedzUsuń
  4. miś to dobry pomysł na mikołajkowy prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo, jaki słodki misiek! mikołajki są cudowne ; ) jutro pokazuję prezenty ;D
    Co sądzisz o tej książce? ciekawa?
    Hugs , nikki <3

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)