środa, 7 grudnia 2011

po mikolajkach ;>

jednak wczoraj pojechałam do miasta z sis :* . Szarlotka z lodami ;3 !
w sumie nic nie kupiłam, ale wybrałam sobie płytę na mikołajki ^^ !
- to teraz wychodzi że kupuję albo dostaję co miesiąc płytę :d ..
 jest to Buka - Pokój 003 ♥ awhhh !


Mam w planach coś dotyczącego bloga . Jeśli by się to udało , byłoby świetnie !! ale to pozostanie tajemnicą ;] . Być może zacznę pisać i po angielsku .. ale jeszcze się zastanowię .

dzisiaj dzień spędzę na ogrzewaniu się, oczekiwaniu na e-mail , czytaniu książki i słuchaniu muzyki oczywiście ♥ .




ta środa jednak nie najgorsza ;) ..

xoxo 

11 komentarzy:

  1. ale bym zjadla szarlotke z lodami ;o <3

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, więc może się na nią skuszę ;)
    ja postanowiłam dodać translator, bo pisanie w dwóch językach zajmuje dużo więcej czasu..
    hugs, Nikki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam bukę ;d
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a perfumy bardzo fajne ;)) polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak skończysz czytać, daj opinię :)
    Ostatnie zdjęcie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o rany nigdzie nie mogę dostać tej książki...
    fajny blog :)
    anjacaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)