piątek, 25 listopada 2011

Sukces według Teen Vogue

 Postanowiłam przekonąć się czy ta książka jest na prawdę warta kupowania . Jestem aktualnie w trakcie czytania i bardzo przypadła mi do gustu . Jest dużo zdjęć, ale w niektórych tematach brakuje informacji, których  jestem bardzo ciekawa, ale zawsze mamy inne wyjście - internet .
Chcę mieć dobrą przyszłość w tym i pracę , która będzie sprawiała mi przyjemność oraz będzie powiązana z moimi zainteresowaniami ;) . Myślę, że ta książka rozwieje moje wątpliwości i pomoże w uświadomieniu czy akurat ta branża jest dla mnie ;] .



po przeczytaniu z chęcią napiszę dokładniejszą recenzję ;) . Jutro sobota, będzie sesyjka z Asią ;* ;) i być może będą zdjęcia ;D .. mam nadzieję , że oprócz tego jeszcze coś zaplanuję ^^ .

xoxo


10 komentarzy:

  1. ojj, czekam na tą recenzję, bo też zastanawiam się nad kupnem tej książki! Mi marzy się praca dziennikarki, więc dlaczego nie mody? Jestem ciekawa, co w niej jest ; )

    hugs, Nikki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. :)
    Wiem ,że wyjdę na każdym zdjęciu źle ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na recenzje, bo z checia przeczytan ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta książka jest u nas w bibliotece?

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)