piątek, 11 listopada 2011

stare zdjecia ♥ .

Dzisiejszy dzień (oczywiście nie cały ) spędzam na oglądaniu starych zdjęć :) niedługo mam zamiar wywołać zdjęcia , jak na razie mam 80, ale już powoli kończę ;) . Pewnie myślicie, po co mi tyle zdjęć .. ? Wspomnienia to jedna z najważniejszych rzeczy w życiu jak dla mnie ;] . Bardzo lubię robić zdjęcia i kocham je oglądać :) . Każdy dzień bez aparatu jest dniem zmarnowanym .








no i piosenka, która mi towarzyszyła ileś tam razy w przeglądaniu zdjęć :D



xoxo 

9 komentarzy:

  1. Ja też wolę oglądać zdjęcia na papierze a nie w komputerze :>
    Ostatnie zdjęcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog!Ciekawe zdjęcia:)
    Dodajemy?
    Będę wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba to na plaży:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozytywne! Zatęskniłam za wakacjami:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze zdjęcie jest świetne!

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)