sobota, 12 listopada 2011

pamietnik .

'Dear Diary ..' , ' Drogi Pamiętniku .. ' 


czy wy też kojarzycie mały notes, w którym zapisywało się najlepsze momenty życia ? ;)
ja osobiście nadal to robię . Tyle, że częściej ;) . Jak z poprzedniej notki wiecie, uwielbiam wspominać .. W pamiętniku nie tylko zapisuję co zdarzyło się danego dnia , ale również na co mam ochotę, co mam w planach i wyrażam moje uczucia . Często nawet w sposób wulgarny ;dd . Do pamiętnika oczywiście nikt oprócz mnie nie ma dostępu :) . Po co to wszystko robię ..? Po to , żebym za kilka lat zobaczyła jakie miałam nastawienie do świata, zobaczyła popełnione kiedyś błędy, lub poprostu powspominała ;] . Staram się czasem drukować lub wywoływać zdjęcia po to , żeby w pamiętniku zrobiło się ciekawiej . Często rysuję, zwykle niedbale, po to, żeby się pośmiać :] .


czy u was też dzisiaj trochę padał śnieg ?! ;o 


xoxo

8 komentarzy:

  1. u mnie nic nie padało.;P

    też kiedyś prowadziłam pamiętnik^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Śnieg nie padał ,ale było biało od mrozu :>

    OdpowiedzUsuń
  3. też prowadziłam takie pamiętniki ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię nadal coś zapisać.;) wspomnienia są najważniejsze.;D

    OdpowiedzUsuń
  5. śnieg nie padał, ale zimno już .;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobry pomysł jednak ja jakoś zawsze zapominałam coś napisać i tym sposobem nie mam żadnych zapisków prawie :< nie sypał śnieg :o

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie nic nie padało. Też piszę pamiętnik,a raczej pamiętniki. już chyba5.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy pomysł, ale ja jestem raczej leniwa i po jakimś czasie zapomniałabym o notesie lub stwierdziłabym, że mi się nie chce ;D
    hugs, Nikki <3

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)