wtorek, 8 listopada 2011

ogarnij

dzisiaj niby mam większą motywację do wszystkiego, ale nic dzisiaj praktycznie nie zrobiłam .. co ja poradzę .. ? żal mi się .
za to udało mi się chociaż jedno zdjęcie :

jeszcze wczoraj dostałam jedną paczkę ;) .. w pierwszej była bluzka, w drugiej - czapka . Myślę, że już niedługo zobaczycie je 'w akcji' ;d  .
mam nadzieję , że jutro postanowię coś robić, bo nie wytrzymam -,- . !
trzeba się rozejrzeć za przecenionymi rzeczami i do sh ;P ..

i piosenka, którą już pewnie większość osób zna ;]


xoxo

CHILDWITHNERDS NA FACEBOOKU :)

13 komentarzy:

  1. ładnie piszesz ! też bym tak chciała...
    dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnyyy ten rysunek.. ; D
    Na jakim przedmiocie ???

    OdpowiedzUsuń
  3. w domu akurat ;D . telefonem nie wyszłaby taka jakość ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne ujęcie ..;)
    +Adele i jej piosenkaa jest świeetna .;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne pismo :D
    ADELE <3 kocham, kocham, kocham ją <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne te rzeczy a ja czekam na te rzeczy w akcji.;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zato bardzo ladne to zdjecie ci sie udalo:)

    tez mam takie dni.ze niby mam ochote robic wszystko,ale i tak nie robie nic

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo..to super.proste wlosy sa najlepsze:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. wlasnie tego przed chwila sluchalam:)
    ....
    wkoncu mi sie cos naprawilo i moge obserwowac.wiec obserwuje z wielka przyjemnoscia:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcie.
    Lubię tą piosenkę.

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)