środa, 30 listopada 2011

glupiaa sroda i wczorajsze zakupy ^^

Wczoraj byłam z Asią ;* na zakupach, było super . Dziękuję <3 .
Najpierw zamiast kupować sobie nawzajem prezenty na mikołajki poszłyśmy razem na ciastko i cappuccino :p .  Poza tym kupilam sobie kilka rzeczy i prezent na klasowe mikołajki ^^ .


Dzisiaj środa - nie lubię tego dnia . Niewiadomo z jakiego powodu mam zwykle wtedy zły humor .. no cóż, może kiedyś się to zmieni . A wy macie takie 'czarne' dni tygodnia ? ;)

Dzisiejszy humor poprawiła mi muzyka i zamówiona 'charytatywa' bransoletka, jakiś procent ceny poszedł na PAJACYKA  . O tak , taka rzecz poprawia humor :) !




Miłego dnia !

xoxo


3 komentarze:

  1. podobają mi się ten zdjęcia , a zegarek jest cudowny ;)
    JA nie mam jakiegoś czarnego dnia :DE

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)