piątek, 14 października 2011

zimno ..

dziś dzień nauczyciela , z tej okazji miałam skrócone lekcje,a ze szkoły wyszłam koło 10:30 ;) .
teraz robię zadania przygotowujące do konkursu .. jak ja nie lubię konkursów ! niestety, nie zostawili mi wyboru ;d .
na dworze zimno, w domu zimno .. mimo wszystko kocham takie typowe jesienne dni jeśli mam je spędzać w domu ^^ . ciepła herbatka, skończę zadania i będę oglądać Bokura ga Ita ;) - tak dawno to oglądałam , że zapomniałam w którym jestem odcinku ^^ ! na 100% coś koło 13-16 ;p .



ten kubek dostałam 5 lat temu ^^ . mam do niego duży sentyment :p .

zdjęcie robione dwa dni temu ;D

wracam do matmy ;d .

xoxo

7 komentarzy:

  1. to ja w ogóle dzisiaj nie miałam lekcji ;p

    fajny kubek ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie miałam dziś lekcji ;p tylko apel :)

    zapraszam do siebie :
    colortopping.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki fajny kubek :D a to zdjęcie ostatnie mnie się podoba .. ma taki mroczny charakter :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ fajny kubeczek ;)
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  5. nice photos , i follow you
    please follow me <3
    smilesandmiless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje ;) dobrze ja póki co też nie dodaję do obserwowanych ;P Miłej soboty :)

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)