sobota, 15 października 2011

śniadanie

dzisiaj pospałam sobie do 10 :) .. uwielbiam soboty ! ^^
godzinę temu padał mały grad .. ja chcę znowu lato !
Dzisiaj mam wiele pomysłów na notki , ale pogoda niezbyt pozwala na zdjęcia, chociaż za oknem wydaje się ładnie .. :) . wysuszę włosy i może pójdę na spacer .. ?


jeśli nie macie pomysłu na śniadanie zapraszam TU . naprawdę jak patrzę na te zdjęcia od razu chce mi się jeść :p !

będę wystawiać ubrania na sprzedaż, ale szału nie będzie - dodam ubrania, które mi się już znudziły, albo są za małe lub nie podobają mi się ;) . na razie jestem na etapie robienia zdjęć , połowę już mam :) . ceny ? postaram się żeby były jak najniższe ;P 

i jeszcze zapraszam was do polubienia childwithnerds na facebooku :) 

miłej soboty, postaram się jeszcze do was napisać :p

xoxo 

13 komentarzy:

  1. ja też chcę lato !
    pogoda fatalna u mnie. ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kubek. Miałam kiedyś coś takiego z biedronką. Ale babcia mi zepsuła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm .. wypiłabym takie kakałko ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za podanie linka do mojego bloga :) Ja za to chyba sobie zrobię twoje kanapeczki na kolację ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. lecz to nie kakałko a cappuccino ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. idę zrobić kawę bo mi zrobiłaś smaka tym capuccino

    OdpowiedzUsuń
  7. Inspirujące kanapki :D

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)