sobota, 8 października 2011

płyta ;)

Koło wtorku będę miała już najnowszą płytę EastWest Rockers - premiera dzisiaj ;D .
wstępnie posłuchałam dwóch piosenek, które bardzo mi się spodobały ;P .. ale więcej nie będę słuchać, bo nie chcę zapsuć sobie niespodzianki ;d !




a teraz . co u mnie ? u mnie dobrze, na dworze zimno :c , tęsknię za latem i wszystkim co było z nim powiązane ;) . nie mam kiedy robić zdjęć, ponieważ nie chodzę na spaceru z powodu niechęci moich kolażanek .. nic nie poradzę na to .. nie mam zamiaru targać się ze statywem .
mam okropną chęć pójścia na zakupy , więc muszę na razie odłożyć moje plany kupienia paru 'większych' rzeczy do pokoju i zrobić zakupy jesienno/zimowe ;D .

chciałabym nawiązać jakieś nowe znajomości .. ! chodzi mi o koleżankę o podobnym charakterze i zainteresowań do moich .. :) nie chcę przesiedzieć całej jesieni i zimy w domu :c !

jak już pisałam na FB  czuję notkę z outfitem .. ale kiedy ? sama nie jestem w stanie tego przewidzieć ;) ..

xoxo

17 komentarzy:

  1. kapa, że nie chcą chodzić na spacerki :x

    OdpowiedzUsuń
  2. mam tak samo jak ty z koleżankami ...
    ale jestem z innego województwa więc nawet gdybym chciała pomóc, to nie dam rady :)
    pozdrawiam + obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie!

    Może poobserwujemy się wzajemnie? :)

    Zapraszam na rozdanie do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie niektore piosenki ;d! dzieki za komentarz u mnie. obserwuje :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna notka;d. takaaa leniwa;p. hahaha;]]
    Zapraszam do siebie;p.
    Obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za komentarz :) fajny blog

    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog . ; D
    dodajemy ?

    http://music-likeit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię EWR! Bardzo pozytywna muzyka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przepadam za taką muzyką.;d
    zapraszam i pozdrawiam.;D

    + obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki za komaaa;p.
    Bardzooo fajnego ;p. hahaha

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ten sam problem z koleżankami, ale ja jestem z woj.podkarpackiego ;/

    obserwuję. ;)
    flavico.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię twój blog:))
    zapraszam do siebie!:)

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)