niedziela, 9 października 2011

niedzielny outfit ^^

tzn . 'zwyklak' - nic specjalnego ;d !
dzisiejsza niedziela była ok, nie narzekam ;D .. zobaczyłam moją kochaną siostrzyczkę, która ma 1,5 roku - Julkę i 3- miesięcznego Szymona :D .. są sweet ^^ !

bardzo dziękuję mojej siostrze Kasi za zrobienie zdjęć :*






zdjęcia nie wyszły najlepiej z tego powodu, że było zimno i na dworze było troszkę ciemno, a nienawidzę zdjęć z lampą ;) !

kurtka - cache cache
spodnie - sh
bluzka - sh
'worker boots' - deezee [kupione rok temu ]


jeszcze tyle mam dziś do zrobienia .. padam na twarz ! ^^ jutro poniedziałek i leci kolejny tydzień ;] ..
dziękuję za komentarze .
dobranoc :)

xoxo

7 komentarzy:

  1. a mi się te zdjęcia podobają <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie lubię zdjęć z lampą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się trzecie zdjęcie, reszta ma klimat ale to jest najlepsze. Pzdr, wczym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super buty


    Zapraszam na mojego nowo powstałego bloga;)
    Pozdrawiam Savin

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)