sobota, 22 października 2011

Nie ma miejsca jak dom .. - pierwsze ulubione miejsce .

u mnie dobrze. ale dobry humor byl do tej pory dobry .. do tej pory .
dlaczego ludzie, którzy mają ciężko w życiu musze cierpieć jeszcze bardziej .. ?

a teraz przejdźmy do tematu . W dzisiejszym poście chciałam wam napisać o moim pierwszym ulubionym miejscu  Jest to mój pokój :) . Tu lubię spędzać jesienno- zimowe dni z herbatką, aparatem, słuchając muzyki lub z dobrą książką . Codziennie robię coś, żeby był bardziej przytulniejszy i żeby każda w nim rzecz przywoływała wspomnienia .



idę pisać pocztówki i wystawiać ubrania na sprzedaż ;) .


teraz pytanie do was : chcecie poznać moje inne ulubione miejsca :] ? 


dobranoc ! :)

xoxo

11 komentarzy:

  1. ja chcę je poznać ;)
    moim ulubionym takim miejscem też jest pokój ;D gorąca czoklyd, książka, zwierzaki, smski, oczywiście mój kochany misiek i dzień jest piękny ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. chcę poznać te miejsca :) ten kącik w twoim pokoju wygląda bardzo przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie/jakie ubrania wystawiasz ;)?

    OdpowiedzUsuń
  4. wystawiam za małe już ubrania albo te, w których już nie chodzę/ nie podobają mi się .. http://www.stylistka.pl/bazar/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. moim ulubionym miejscem też jest mój pokój.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pokój ;) Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przytulny pokój to podstawa. Ja uwielbiam siedzieć w swoim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodaję do obserwatorów :)
    Masz fajnie łóżko ustawione bo pod skośną ścianą :)

    Fajny misiaczek :)

    blog-inki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)