poniedziałek, 17 października 2011

zdjęcie ;)

 ..przed chwilą wróciłam z miasta ;) . Ale nic nie kupiłam, bo byłam zmęczona po szkole ;p . Zrobiłam sobie zdjęcie do legitymacji i miły pan dał mi jeszcze 4 zdjęcia gratis ;D - za coo ? nie wiem ^^ . Moja mam robiła sobie ostatnio u niego zdjęcie i nie dostała,  haha :D !  jutro jedziemy do kina, jedyny mius to 3 lekcje zaraz potem ;/ . yhh .
 A, mam jeszcze do was pytanko :
               co powiecie na małą loterię ? ;> niestety sponsora nie mam więc nagroda będzie z mojej kaski ^^ .


poranne chmurki :D - czyli nie ma to jak robienie zdjęć zaraz po wstaniu z łózka :p .


<3 . to zastępcy batoników ;d ! do tego dochodzą ćwiczenia .. ^^

życzcie mi powodzenia z ćwiczeniami xd

xoxo

18 komentarzy:

  1. Powodzenia z ćwiczeniami ;** :P

    również dodaje do obserwowanych :)

    www.soveir.blogspot.com

    buziakii, Sov.

    OdpowiedzUsuń
  2. kokosowe są pyszne !
    zajadałam się nimi tak, że teraz patrzeć na nie nie mogę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam, mniam :3
    zapraszam, u mnie NN!
    http://agatacia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale to fajnie wygląda:D te chmury ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie na tym zdjęciu wyszłaś :*
    moje zdjęcie do legitymacji jest okropne O.o

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej hej, przecież Ty szczupła jesteś!

    Pozdrawiam :)
    Anna Sancewicz Atelier

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia z ćwiczeniami xd
    mnie również czekają ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. w sumie znajomi mi tak mówią, ale źle się czuję z wagą jaką mam ;D ..

    OdpowiedzUsuń
  9. To wygląda jak jakaś fala :O. Boję się tego :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog :)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ladnie wyszlas na tym zdjeciu ;) pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)