środa, 5 października 2011

breloczek ;)

chciałam wam dzisiaj pokazać breloczek, a właściwie 2 połówki serduszka, które mają swoje lata, a znalazłam je niedawno w mojej 'szafce ze skarbami' :D !


<3

i od dzisiaj postanowiłam że bardzo ograniczę czekoladę i słodycze i będę więcej czasu spędzać na dworze ;D .. mam nadzieję że mi się uda .


no i to mój 'deser' ;D !  <3

jutro z powodu wycieczki na którą pojechała połowa klasy a i b nie pójdę do szkoły, ale to wcale nie znaczy, że nie mamy lekcji . Ale skoro ma przyjść z dwóch klas 10 osób i dodatkowo jutro fizyka i chemia  ;/ to się nie opłaca ;d .. pojeżdżę sobie na deskorolce, pójdę na spacer z psami .. do szkoły nikt mnie nie zaciągnie ^^ !

piosenka na dziś ;P


oczywiście tą piosenką mogę nie trafić w czyjść gust , ale to są właśnie ' moje klimaty' ;pp .
na marginesie : słyszeliście o Palikocie i marihuanie ;d ? jak myślicie, to tylko takie gadanie, czy rzeczywiście coś może zrobić ? ;p

za jakieś pół godzinki idę na deskorolkę ^^ . uwielbiam jeździć nocą ;D ..
dobranoc ! :)

xoxo

6 komentarzy:

  1. Oh pamiętam ze serduszka. Miałam takie same. Własciwie to jedną połówkę, drugą miała moja przyjaciółka. Jednak zarówno ona jak i ja je zgubiłysmy ;( co za peszek..
    Też strasznie uwielbiam deskorolkę. Kiedys przy większych akrobacjach na niej miałam mało przyjemny wypadek, ale mimo tego nie zraziłam sie do niej :P
    A co do tej piosenki to pozostaje mi pewien sentyment. Tzw złe czasyy jak by wielkiego mojego gimnazjalnego buntu i zwątpienia w otaczający mnie świat :P
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. jak mój kuzyn miał rękę złamaną też miał druty, pamiętam że leżał chyba 6 tygodni w szpitalu. eh, jakie to zdrowie kruche.. dosłownie

    OdpowiedzUsuń
  3. haha też mówiłam że będe mniej jeść a wpieprzam jeszcze więcej ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. życie bez czekolady jest nudne ! nie rób sobie tego :D

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)