sobota, 3 września 2011

postcrossing i kilka innych rzeczy ; ) .

W postcrossing bawię się koło miesiąca . Wysłałam na razie 3 kartki a dostałam 2 :D ..

pierwsza kartka jest z Tajwanu a druga z Kaliforni ^^ . Obie jak dla mnie są świetne ;) .


niedługo wysyłam kolejne 3 kartki :) . Tym razem dwie do Holandii i jedną do Rosji ;D .


dwie bransoletki z rzemyków robione jakiś tydzień temu ;] ..


zdjęcie robione koło godziny 19 ;) ..


 no i oczywiście na moim blogu - ja :D zdjęcie robione dzisiaj :P .
hahah :D przepraszam za moje roztrzepane włosy ;d .

Powiem wam, że mimo szkoły staram się cieszyć każdą chwilą ;] . I dziękuję pewnemu panu, który sprawił że wczorajszy dzień można uznać za udany :* .. nie zapomnę tego ^^ .
Co do szkoły to miejsce w klasie na początku mi się nie podobało, ale odkryłam jego plusy, chociaż minusów też nie brakuje ;d .. Klasa jest mała, bo jest w niej tylko 16 osób, ale łatwiej będzi się nam dogadać ;] ..
Wychowawca jest jak najbardziej ok ;)

A wy, jakich macie wychowawców ? też bawicie się w Postcrossing ? :D

miłego weekendu .

19 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się pomysł z Postcrossingiem ;d
    chyba też zacznę ;d
    a bransoletki fajne ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w gim, mialam 17 osob,teraz w LO normalnie czyli 33 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie zrobiłaś te bransoletki :)
    ciekawy jest ten postcrossing :D

    ostcrossing

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam rzemyki :) mój wychowawca jest bardzo okej :) a pocztówki zbieram :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A co to jest w ogóle ?:D Na czym to polega?

    OdpowiedzUsuń
  6. odsyłam : http://pl.wikipedia.org/wiki/Postcrossing
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest naprawdę świetna sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjecie ;)) !
    ii postcrossing jest mega ciekawy ;)) zastanawiam sie czy nie zaczac tego ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka z kotkiem jest urocza xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak, w gimnazjum też miałam w klasie mniej więcej po równo :)
    Masz bardzo fajny nagłówek, sama robiłaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 16 to rzeczywiście mało osób, ale to chyba lepiej :) świetne bransoletki :)
    dzieki za odwiedziny u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny blog ;)
    bede cie odwiedzać.
    buziaki
    http://www.beeautifullly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog. Co to Postcrossing? coś z kartkami, jak widzę. Śliczne są. Nie mogę wybrać, która podoba mi się najbardziej. Pitbull ma taneczne piosenki, a ja lubię się kiwać ( bo nie mogę powiedzieć, że tańczę).

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie ; ]

    + zapraszam do mnie http://dzelaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)