niedziela, 25 września 2011

niedziela ;D

w sumie jak każda inna .. nic szczególnego .. ;)
ale taki deser potrafi poprawić humor :D :



uwielbiam takie słodkie zeszyty :]

no i piosenka na dziś :D


zakochałam się w tej piosence, a teledysk inspiruje mnie do tego , żebym uwieczniała chwile w życiu przez robienie zdjęć i kręcenie filmików i przed wszystkim bawiła się życiem ;D .. was też do tego zachęcam ^^ !

a i zapraszam was do kliknięcia 'lubię to! ' na facebooku .
gdy uzbiera się więcej osób będę mogła pisac do was na tematy inne niż w notkach ;D

 

kliknij na obrazek żeby zobaczyć stronę na facebooku ;)

 xoxo

14 komentarzy:

  1. teraz i ja uwielbiam ta piosenkę.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj potrafi poprawić humor i to bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kiedyś kupowałam mnóstwo rzeczy z pieskami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam niedzielę, ale nisetety szybko się kończy : <

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny ten zeszyt:)
    buziaki.zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kocham uwieczniać ulotne i piękne chwile właśnie jako zdjęcia i jako filmiki, a piosenka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam taki sam zeszyt!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę, a w niej mnóstwo inspiracji. obserwujemy?
    www.work-wardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny blog.

    zapraszam do mnie ; D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe czy jutro, w kolejną niedziele pokażesz nam inny przepyszne deserek ;)

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)