wtorek, 6 września 2011

kochany pan listonosz ^^

Dzisiaj było 6 lekcji, nie narzekam :P . wczoraj przyszły dwie pocztówki : z Holandii i Białorusi - są całkiem ładne ;) .


nie wiem jak wam, ale mi pierwsza podoba się bardziej :D .. ale nie mam absolutnie nic przeciwko tej drugiej ^^ - jest ciekawsza ;) .

dostałam od pana listonosza dzisiaj teeż tkaniny. Jak będę miała wenę twórczą, na 100 postaram się je wykorzystać ;P ..


no i na koniec piosenka ;) .. ostatnio coraz częściej jej słucham ;P .


Pezet - Przyjdź na chwilę 

no to tyle ;P .. papa ^^   



xoxo :)

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam dostawać kartki pocztowe, a Twoje obie są piękne :) Czekam na efekty weny twórczej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach jak ja bym chciała mieć tyle lekcji co Ty bynajmniej max 7 a nie 10 :( uch pan listonosz jest zawsze mile widziany oczywiście do pewnego czasu póki nie przynosi rachunków;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza zdecydowanie ładniejsza ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. i have a new post , my pleasure if you want to visit my blog :)

    http://vaniaclarissa.blogspot.com
    if u follow me , i'll follow u back

    OdpowiedzUsuń
  5. thanks for your comment on my blog , i'm folllowing u now , follow me back please :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow I love your blog and this post :) :)
    http://juliaragoneses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na posty z wykorzystaną tkaniną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta pierwsza lepsza, racja ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Instrukcji chyba nie ma. Wątpię. Ja sama na to wpadłam. To jest gdzieś tam w tych opcjach jako 'celofan' zapisane. I tam ustawiasz czy chcesz trochę wiecej czy mniej tego ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza genialna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się obydwie podobają ;) Poza tym też bawię się w postcrossing ;)

    może wpadniesz do mnie kochana? :*
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Poczytałam o tym i jest całkiem spoko. Sama przemyślę takie wysyłanie kartek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A beautiful postcard!
    It is a nice song I heard for the first time.

    http://kimonosnack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)