sobota, 24 września 2011

kocham ..


jak widzicie dzisiaj na pierwzy ogień idzie piosenka :) .. w tym tygodniu towarzyszyła mi wiele razy ..

U mnie dobrze, wczoraj byłam w sh i jak najszybciej postaram się wam pokazać moje 3 zdobycze, które rozpoczną jesienną rewolucję w szafie :D . Mam w planach dużo rzeczy, niestety - cienko z kasą .. no cóż , postawię na razie na sh i oczywiście będzie dobrze :] .
trudno mi uwierzyć, że mamy już jesień.. czas płynie tak szybko ..

żałuję, że nie miałam okzaji pochodzić w nowych 'lenich' rzeczach ..

mam nadziję, że gdy będzie ciepło zrobimy jakiś wypad z ekipą na miasto ^^ .

to tyle :)


miłego wieczoru .. :)

xoxo 

6 komentarzy:

  1. Jak to wczoraj było w szkole.? Aaa już wiem krzaka sb wsadziła we włosy i mysli ze fajna.. xd A zdjęcie jak zawsze cudne.! ; **

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde , u mnie nigdzie nie ma sh ; <

    OdpowiedzUsuń
  3. w takim razie czekam na zdobycze ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. jezu kiedyś przy tej piosence płakałam

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)