sobota, 13 sierpnia 2011

Wróciłam : )

tak . wróciłam , ale już jakiś czas temu ^^ . Poprostu tak odpoczęłam, że nie chciało mi się nawet wejść na bloggera :D . - Najwyraźniej chciałam odpocząć od bloga ;P . Czasem trzeba ; ) . wyjazd jak najbardziej mi się podobał :) . W trakcie mojego pobytu zdarzyło się masę niespodziewanych rzeczy ^^ .

Łapcie kilka zdjęć : D.

mmm <3


w Sopocie na molo ; ) 

z Moniką - koleżanką z Władysławowa i FRUGO :D 
z siostrą :D 

powiedzmy, że ładniejszych nie ma xD . albo ni chciało mi się szukać :D .

rzeczywiście się rozleniwiłam .. :P

xoxo

8 komentarzy:

  1. Fajne fotki ;) .

    http://nikimyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia;) a lody wyglądają pysznie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm Frugo !
    Władysławowo to niedaleko mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszedłem z małą na molo... ;) Super ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia :))
    pozdrawiam i zapraszam do mnie www.kooolorowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. alez pychoty!

    Sopot jest super!:)

    bardzo pozytywne fotki!:)

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)