sobota, 27 sierpnia 2011

wczorajsze mini-zakupy :D

Wczoraj pojechałam do galerii i postanowiłam rozejrzeć się po sklepach :D . Moim celem było zaczaić się na końcówki wyprzedaży :P .


1.kombinezon w kwiaty 20 zł %
2. podwójny pierścionek :) 15 zł :D
i zeszyty ^^
(ceny są zaokrąglone :D )

na razie nie będę nikomu zdradzać gdzie co kupiłam :p . napiszę pochodzenie tych rzeczy wtedy, kiedy będę miała okazję pokazać je na sobie :]

lecę, dziś przychodzi Justyna na nocowanie =D . Będzie się działo, hahah ^^


8 komentarzy:

  1. uwielbiam takie pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym nie mogła nosić tych podwójnych pierścionków byłoby mi bardzo niewygodnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa jak wygląda ten kombinezon ;) podwójne pierścionki nie wydają mi się zbytnio komfortowe

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się kombinezon. + obsereuję.
    zapraszam do obserwowania: http://www.vacuumshadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy znowu znalazłaś cudowny pierścionek..;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kombinezon swietnie sie zapowiada ;d

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)