sobota, 20 sierpnia 2011

piórnik :P

Heej wam :*
Ostatnio szukałam piórnika, który mogłabym ze sobą nosić w tym roku do szkoły ^^ .
Przekopałam dosłownie cały internet i jedyny jaki mi się spodobał kosztował 30 zł . Postanowiłam przerobić sobię swój stary piórnik po swojemu :) .


za 11 dni szkoła, a na dworze jak na złość zrobiło się pięknie i odechciało się do niej wracać :P .
i tak przy okazji : wyhaczyłam sobie śliczny plecak ^^ . Na blogu pokażę wam go dopiero pierwszego lub drugiego września :) .

I jeszcze mam do was pytanie : 'jakie tematy najbardziej pasują do mojego bloga?' :D
Będę bardzo wdzięczna za wasze odpowiedzi :P

idę poczytać książkę na słoneczku ^^
trzymajcie się :*

xoxo


4 komentarze:

  1. To twój piórnik ? Jak tak jak go zrobiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  2. przerobiłam go ^^ .
    najzywczajniej :)

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)