niedziela, 28 sierpnia 2011

nocowanie ^^

uwielbiam nocowania, niestety okropnie mi się wtedy śpie bez znaczenia czy jestem u kogoś, czy u siebie . Ale uwielbiam siedzieć do późnych godzin . Wczoraj i dziś była u mnie Justyna i siedziałyśmy do 3 ^^ ale zmęczenie jednak nas dopadło i poszłyśmy spać :p .. Ale nie ma to jak dom dla siebie :D ..






 podsumuwując, te dni spędziłyśmy bardzo pozytywnie :) . Mam nadzieję, że na wakacjach jeszczę się spotkamy ;] ..

miałam na sobie kombinezon z New Yorkera, i sandałki z H&Mu :) .

 

20 komentarzy:

  1. ja uwielbiam siedzieć z kimś do późna ale jestem nie wyspana bardzo bo źle mi spać u kogoś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się Twój blog, więc dodaję do obserowanych :) + ładny outffit ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to ten świetny kombinezon.;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie włosy, cudo!

    Przy okazji zapraszam na bloga:
    arabellka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne zdjęcia:))
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje rozdanie. Nagordą jest dowolny kosmetyk ze sklepu Crafterie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz . zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia! bardzo podoba mi się Twój kombinezon :)
    btw. dodaję do obserwowanych, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna torebka :)
    zapraszam do mnie http://www.waffleshake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia,ostatnio polubiłam kombinezony,twój mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Love the header of your blog =) Very nice blog, if you want we could follow each other, let me know if you follow my blog and I will surely follow back !

    Fashion and Cookies

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam sporo rzeczy z japan style i nie narzekam;p

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)