niedziela, 21 sierpnia 2011

kilka zdobyczy znad morza ^^

Dopiero wczoraj zorientowałam się, że mam wam jeszcze do pokazania to , co wyhaczyłam nad morzem :D a minęło już całkiem sporo czasu :P .


1. sukienka w paski - kupiona przed wyjazdem (wyprzedaż)
2. podwójny pierścionek 
3. różowy zegarek 
4. spodenki w kropki (wyprzedaż)
5. pomarańczowa bluzka ze wszytą koronką na plecach - pokochałam ją :) (wyprzedaż) 

niewiele tego, ale te rzeczy naprawdę mi się spodobały ^^ 

miłego dnia  :D 

xoxo 

32 komentarze:

  1. kropki i koronka szaleje na ich punkcie ostatnio;)!

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobny zegarek i bluzkę z koronką, tyle że w innym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bo to jest właśnie taki dzien leniucha !

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog ;]

    OBSERWUJE i liczę na to samo ;]
    pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Te podwójne/potrójne pierścionki to jest to!

    http://sancewicz.blogspot.com/2011/08/project-runway-review-season-9-episode.html?showComment=1313943868328#c305988255503140319

    OdpowiedzUsuń
  6. można wiedzieć gdzie kupiłaś spodenki .; D I pierścionek ? Ponieważ od dawna pragnę takich.; D Dziękuje za bardzo miłe słowa.;) Obserwuje.; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kropeczki ;D Bardzo ładne rzeczy kupiłaś .

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taki sam zegarek tylko w czerwonym kolorze :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam masę tych zegarków nad morzem!

    OdpowiedzUsuń
  10. pokaż na sobie te rzeczy . : )

    OdpowiedzUsuń
  11. postaram się jak najszybciej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne!
    zapraszam na mały konkurs;]

    OdpowiedzUsuń
  13. super!
    pierścionek najlepszy ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne :)
    zapraszam do mnie, dużo muzyki :) (w tym GrubSon ;D)

    OdpowiedzUsuń
  15. super blog zapraszam do mnie i dodaje do obserwacji super post i świetny pierścionek gdzie kupiłaś

    OdpowiedzUsuń
  16. To niech Ci pomoże go rozgryźć ;D nowa notka; p

    OdpowiedzUsuń
  17. dzięki za Twój komentarz, fajnie, że mamy podobny gust :)
    dzisiaj nowa notka, tym razem o Bruno Marsie, zapraszam :)
    + dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystko mi się b.podoba :)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję:))
    zapraszam ponownie ( NN )

    OdpowiedzUsuń
  20. Pokazesz spodenki w calej okazalosci? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wszysctkie 'zdobycze' :D postaram się pokazać jak najszybciej w notce . Jednak słabo z czasem :) ..

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem totalnie zakochana w podwójnych piersionkach, ten mnie zauroczył. Po za tym kropki o to co wszyscy uwielbiamy! Fajne łupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. kupuję taki zegarek od miesiąca. jeszcze nie zamówiłam.

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne są te spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. widze spodenki w kropki ! prześliczne brudno-turkusowe spodenki w kropki ! :D

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)