czwartek, 21 lipca 2011

Zmiany ; )

Zmiany, zmiany .. bardzo je lubię : ) . 
Otóż jak pewnie niektórzy zauważyli, zmieniło się kilka rzeczy na blogu :D . Ale takich malutkich rzeczy :p . Planowałam coś większego, ale nie wyszło ^^ . 

Chciałam was uprzedzić, że być może zajdą zmiany w wyglądzie bloga :D . 
Będzie to m.in. : zmiana mojego avataru po lewej stronie :), być może dojdzie kilka bannerów [być może ! ] oraz coś większego : Na początku sierpnia planuję zmienić nagłówek :] . 

Bardzo chciałam zmienić nazwę bloga, gdyż cały czas w Nerdach nie chodzę :D - co myślicie o tym pomyśle .? :) 
ale niestety wtedy będzie się musiał zmienić i adres, a niektórzy wchodzą tylko poprzez niego :) .
- jestem bardzo ciekawa waszych opinii szczególnie o tej myśli :) 

xoxo

14 komentarzy:

  1. świetny blog :))
    +zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu
    wygrać można zestaw kosmyków :)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem nie zmieniaj adresu. Twój blog jest świetny!
    Zapraszam do mnie, obserwuję i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog.
    + Dodajemy sie do obserwatorów.? Zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog, obserwuję i pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym została przy nazwie ; ) bo taka dwuznacza jest. Nerds jako okulary i jako 'styl nerdowski', czy bycie nerdem - zamknięcie się w pokoju z ciekawą literaturą i dobrą kawą. Ja lubię bardzo tę nazwę, bo sama jestem nerdem... no to się rozpisałam, dziękuję : D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się nazwa, nagłówek i wszystko! ;D
    Ale zmiany zawsze wychodzą na dobre ;)
    Chociaż ta nazwa bardzo mi się podoba. Nawet jeśli nie chodzisz cały czas w Nerdach, to i tak chyba nie problem ;) ;D
    Pozdrawiam i życzę powodzenia ze zmianami ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniały blog ;) u mnie nowa notka , zapraszam ;*

    http://magic-stylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana do One Lovely Blog Award!
    Szczegóły na moim blogu.
    lifeofadiary.blogspot.com
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. nominowałam cię do one lovely blog award ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. może lepiej nie zmieniaj adresu :) ten jest spoko
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej. Prowadzę bloga na którym umieszczam swoje fotografie. Może wpadałabyś i skomentowała najlepsze według Ciebie prace ?
    Zapraszam na is-charlie.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  12. such a cute post.u really look very sweet!u have a great blog.really like your style.i am following.hope you can visit my blog follow back.it'd be so nice :)

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)