środa, 13 lipca 2011

zakupy :)

Dzisiaj zdarzyło mi się trafić na bardzo fajne przeceny, okazje - to z tego powodu jestem najbardziej zadowolona :) .

Dziś kupiłam sobie :
- torebkę
- koszulę w kwiaty
- okulary
- kolczyki

Niby niedużo, ale jestem bardzo zadowolona :D .


Jestem też zadowolona z komentarzy od was i cieszę się, że jest ich coraz więcej :)

Z koleżankami w galerii wpadłyśmy na ciastko :D


Mmm <3 .

Podsumowując dzisiejszy dzień było świetnie :D .. ale hymm .. jeszcze się nie skończył ^^

xoxo

10 komentarzy:

  1. ciekawe zdobycze "upolowałaś" na zakupach :) Gratuluję i pozdrawiam!

    PS Bardzo fajna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O widzę kolejna Zamościanka wśród blogowiczek:D W Twierdzy na shoppingu się było:D?

    OdpowiedzUsuń
  3. Każde zakupy cieszą.:)

    Mmm pyszne ciacho.<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ciuszki :D

    obserwuję i liczę na rewanż ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzka jest super ! :)
    a ciacho.. teraz mam ochote na coś słodkiego :P

    dzieki za odwiedziny u mnie :):*

    OdpowiedzUsuń
  6. ale bym zjadła takie ciacho ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. okulary sliczne <3
    http://pearlbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)