wtorek, 12 lipca 2011

szminka MANHATTAN

Kocham ją ;*

Już od dawna szukam pomarańczowej szminki lub błyszczyku. Szukałam i nareszcie znalazłam :) . Bardzo się z niej cieszę ^^ . To będzie piękna znajomość :D .


jutro szykuje się mały wypadzik na wyprzedaże po raz kolejny :) .. Tym razem postanowiłam trochę poszaleć. Odważę się kupić rzeczy, których kiedyś bym w życiu nie kupiła :D .

Życzcie mi powodzenia ^^ .

I bardzo dziękuję wam wszystkim za komentarze do poprzedniej notki :) . Zaskoczyliście mnie ich ilością .! :D

Dobranoc ;*

xoxo

13 komentarzy:

  1. Mm.... śliczna!

    Obserwuję i liczę na to samo :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolor.:))
    hmm... ciekawe jak wygląda w praktyce.;P hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Postaram się jak najszybciej pokazać wam jak wygląda na moich ustach ^^ .

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam wolę czerwoną szminkę xD

    www.show-me-your-emotions.blogspot.com ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja znalazłam w idealnym matowym kolorze pomarańczową w inglocie ale ma strasznie dziwną konsystencję i wysusza usta;/ więc najpierw balsam nawilżający a potem szminka;/

    OdpowiedzUsuń
  6. tak idę do 1 gim:P
    A poza tym, super blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za komentarz <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję.;)
    I czekam na efekty tej szminki.;D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię.. jak już to tylko koloru nude ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj,

    Jeśli jeszcze nie brałaś udziału w moim konkursie
    to zapraszam :)Do zgarnięcia perfumy ,zasady są bardzo proste! Zapraszam

    Pozdrawiam BMagazyn

    Więcej informacji na :

    http://bmagazyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje Ci za komentarz ;* Fajny blog :] Śliczny kolor szminki.

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)