czwartek, 28 lipca 2011

Polish sea - I come ^^

a więc pakuję się nad morze ^^ . Niby już 4 rok z rzędu jadę i wszyscy pytają czy nam się nie znudziło - otóż raczej chyba nie :D, ale za rok chyba nie dam się zaciągnąc ;P . Chociaż tak bardzo kocham Władysławowo :) .
Myślę, że wyjadę w sobotę ;) . I raczej ostatni raz przed wyjazdem tu piszę ;P .

Niedawno byłam w bibliotece i wypożyczyłam sobie książki, żebym się nie nudziła rano, w trakcie postojów i w czasie pobytu ^^ .


moja kochana stara mp3, lg cookie ;* , karty (bo napewno będzie nam się nudzić :D ) i ksiązka, którą dostałam rok temu od Justyny ;* i nie zdążyłam jej jeszcze przeczytać xD .. 

kochany kapelusz <3, trzy pary okularów kupiomych w tym roku ^^, kalendarz - ma służyć jako pamiętnik przez ten czas ;P, gazeta H&M i InStyle ;)



Po powrocie pokażę wam jak motyw flagi powędrował [dopiero teraz xD ] do mojej szafy ; ) . Myślę, że jak najszybciej mi się to uda :) .

nie zapomijcie o mnie :D .

xoxo

20 komentarzy:

  1. oo świetny słomiany kapelusz ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałam taki kapelusz i nigdzie nie ma :< gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki ;)
    świetny kapelusz!

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe tu zapraszam do mnie ;)
    koloorowoo.blogspot.com
    obserwujemy ?;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć!
    Ja również mam 13 lat i na imię Klaudia:)
    Fajny blog;]
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. super kapelusz!
    jak ci się sprawuje lg cookie?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny kapelusz ! widzę, że wszyscy go zauważyli ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mi sie podoba twój nagłówek :)
    Obserwuje .

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny kapelusz,udanego wyjazdu;)

    OdpowiedzUsuń
  10. życzę udanego wyjazdu:) sama niebawem też wyjeżdżam:D jeżeli lubisz przeglądać blogi o modzie zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;*

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny kapelusz ;)
    zapraszam do siebie.
    o.

    OdpowiedzUsuń
  12. motyw flagi jest genialny <3
    dodaję do obserwatorów i liczę na to samo ; ]

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ci dobrze.. jedziesz sobie 4 raz nad morze, a ja jeszcze nigdy nie byłam chociaż mam już 13 lat... rodzice mówię, że nie mają pieniędzy.. hym.. życzę ci miłych wakacji<33
    zapraszam do mnie: http://balbala-mylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz genialnego bloga ;) . Bardzo , bardzo mi się podoba . Obserwuję i będę wpadać tu częściej ;] . Będę wdzięczna jeśli zechcesz dodać się u mnie do obserwatorów i będziesz mnie odwiedzać i komentować moje posty . Będzię mi bardzo miło i napewno się odwdzięczę ;) .
    Zapraszam : http://nikimyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie można znaleźć gazetkę H&M ?

    Też jestem z Zamościa ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Wróciłam z wyjazdu i zapraszam na :
    http://natalasworld.blogspot.com/

    ;)

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)