niedziela, 17 lipca 2011

Hot Summer ;)

Dzisiaj nie działo się nic specjalnego ;) .
Postawiłam na kwiaty, które dodały uroku dzisiejszemu dniu :] . Było bardzo ciepło, gorąco ^^ .





na niektórych zdjęciach kolory się zmieniły , ponieważ były robione telefonem, bo nie wzięłam aparatu ;D .

kamizelka -sh
bokserka (bluzka :D ) - moodo
spódnica - Tally Weijl
torebka - H&M
buty- H&M
okulary - H&M
pierścionek - New Yorker


i kolejne zdjęcia do zachwycania się pięknymi miejscami w miejscowości mojej babci :) . Również TE ZDJĘCIA były robione niedaleko :D .

Dobranoc ;*

xoxo

21 komentarzy:

  1. Torebce przyznaje 10000 pkt ! jest piękna ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia świetny outfit :D
    Zamierzam kupić tą spódniczkę .:D

    OdpowiedzUsuń
  3. mm , świetnie wyglądasz ; d

    OdpowiedzUsuń
  4. Mm... torebka, kamizelka i spódnica są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog :)
    Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog.;]
    zapraszam do mnie na http://rybciaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. oczywiście, że zwykłe, nie mam nawet lustra :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog
    Dodaje go do obserwowania ♥
    Liczę na to samo i zapraszam do komentowania <3

    Śliczny outfit
    Bardzo ładną masz torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz ;)
    Poza tym świetny masz styl.
    Słońceee <3333

    OdpowiedzUsuń
  10. oj dzięki! wszyscy zachwycają się moimi włosami a są przecież zwyczajne ;p :*:*
    świetny zestaw! <3

    pozdrawiam couldbloom :*

    OdpowiedzUsuń
  11. mam takie sandały:)
    fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna spódniczka <3
    http://pearlbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. oj jeszcze masz kilka/naście lat!:D więc możesz jeszcze zorganizować:D

    OdpowiedzUsuń
  14. super blog !!!
    Zostałaś nominowana przeze mnie do One Lovely blog awards :))

    Zapraszam do mnie ;
    http://aleksandra-i-love-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog. ;p
    ` dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie.;*
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. mm.. fajne foty, fajne ciuchy, fajny wpis, fajny blog, fajne wszystko xDD
    zapraszam do mnie: http://balbala-mylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. urocze zdjęciam, uwielbiam fotki na tle zboża!

    OdpowiedzUsuń

Baaaaaardzo dziękuję za każdy komentarz ♥
Nie reklamuj się na moim blogu ;)